När du jobbar på Landstinget !

Hittade denna tumblr blogg via facebook  . För rolig  och ALLA som jobbar / jobbat på landstinget can totally relare to this 🙂

http://whenyouworkatlandstinget.tumblr.com/

En gång i tiden (faktiskt inte så länge sen) var man själv en nyexaminerad sjuksköterska som var överlycklig över sin första anställning som leg. sjuksköterska på landstinget .. Numera är jag en självsäker bemannings-sjuksköterska som har mer “kött på benen” efter ha jobbat runt på olika ställen and I LOVE IT 😀

Någonstans måste man ju börja i sin “karriär” but its going to take a loooooooooooooong time innan jag söker mej tillbaks till landstinget.

Dock älskar jag mitt jobb och att jobba på medicin avdelningar framförallt med stroke patienter eftersom det är de jag mest jobbat med 🙂

Bilden i detta inlägg var bland de första jag tog på mig själv wearing the scrubs lol

One Reply to “När du jobbar på Landstinget !”

Leave a Reply

