Où t’es? Papa, où t’es?

Another big hit from Stromea… by the way why does everything sound so good in french  😀  I hope one day I will have time to learn a little french . love the sound of it

5 Replies to “Où t’es? Papa, où t’es?”

  1. Hej syster skulle du kunna rekommendera yrken för muslimska systrar? Jag själv är 20år och börjar inshaAllah uni om två år ,men vet absolut inte. Vad jag vill utbilda mig till…

    1. Hej kära syster …… Sky is the limit säger jag bara . Utbilda dej till vad du vill 😀 Vad är du intresserad av då? Så kan jag tipsa dej om utbildningar / Miss A

  2. Jag vill jobba inom islam/och hjälpa människor men sedan står det still i hjärnan. Inman jag börjar uni så vill jag vara 100% nöjd med mitt val. 🙂 skulle också tänka mig sjuksköterska men skulle nog aldrig komma in (får oftast. E-D i betyg då jag har svårt för att studera )

    1. Hej syster. Varför säger du att det står stilla för sis ?? Du kan alltid förbättra din studieteknik . Mitt tips är att läsa böcker ofta och plugga efter din takt . Du kan du alltid plugga upp dina betyg. Och det kan dessutom göra högskoleprovet som ökar dina chanser att komma in 🙂 … Du kommer nog bli en bra sjuksköterska inshallah om du vill hjälpa människor . Kram / Miss A

  3. Syster hur tyckte du att sjuksköters utbildningen var? Var det jättesvårt medel? Vilket år var svårast ? 🙂 om inte sjuksköterska vad hade du velat jobba med? 🙂

Leave a Reply

