Avpixlat inlägg om Eid får över 300 kommentarer

Har faktiskt suttit och läst kommentarerna det gav mig mycket skratt denna tråkiga lördagskväll, deras paranoia är för mycket Smiley

Anledning till att jag besökte deras hemsida idag var att läsa lite om av de själva skrev om deras avlidne partikompis och rikdagsledamot Petzäll… Synd eftersom mannen  bara var 24 år , lika gammal som en själv. Han dog överdos och hade längre tid problem med missbruk..

Det där med alkohol och narkotika är hemskt.. Kommer ihåg under perioden då jag sökte jobb hejvilt då gick jag även på en intervju på ett beroende centrum där patienterna hade knarkproblem, alkoholproblem och diverse psykiska sjukdomar i botten.. När jag fick reda på min arbetsuppgifter så sa jag på engång att jag inte klara av det där . Håller mig nog till somatiken

Leave a Reply

