hahah

På flyget… Två stolar fram sitter två halvfulla icke-muslimer och pratar, framför dem sitter en syster med hijab. De bestämmer sig för att provocera henne. Den ena säger till den andra, ” Jag tänkte åka på semester till Afrika men fick veta att hälften av befolkningen är muslimer så jag ändrade mig. Jag fick även ett jobb erbjudande i Saudiarabien och tackade nej för där är det ju bara muslimer.” … “Jag funderade även på att resa till Pakistan men även där kryllar det av muslimer.” Hans vän frågade honom: ” Har du inte funderat på att resa till Europa?” Han svarade: ” Dessa muslimer har spridit sig ända dit så det är inte heller något alternativ. Varje gång man är ute och går så stöter man på en muslim.” De fortsatte och fortsatte på detta sätt tills det inte fanns några resemål kvar. Till slut vänder systern sig om med ett leende på läpparna och säger: ” Varför reser du inte till Jahannam (Helvetet)? Jag har hört att det är den enda platsen där du inte hittar några muslimer.” = )
Leave a Reply

